HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 10 aprilie 2015

prin urmare şi ateii cred în dumnezeu (jurnal)

la mine nu mai îmi plăcea nimic
oamenii nu semănau a oameni erau chipuri cioplite
miroseau a clei proaspăt a vopsea ieftină
doar lemne uscate şi zâmbete de doamne-ajută
care nu creşteau nu înfloreau nu fluierau

(m-am oprit în faţa biroului de informaţii din gara braşov să văd dacă am timp să vizitez biserica neagră până vine trenul m-am sucit pe călcâie când un bărbat spunea răspicat că unde e minte multă e şi prostie multă mă simţeam deşteaptă destul şi mi-aminteam dilema veche a omului care trebuie să aleagă să fie inteligent între proşti sau prost între înţelepţi dar eu nu ştiam răspunsul)

nu am avut un loc al meu dar nici nu m-am clintit vreodată
mă ţineau un fel de rădăcini de stea
întindeau de mine din toate punctele cardinale şi eu la mijloc
nici n-am mers peste apă nici n-am levitat
am vizitat doar câteva alte locuri unde numai mormintele m-au învăţat
că tot ce există este un lucru bun

(găseam piramide în deşert sau pietre tombale cu moartea în basorelief şi cât de frumos dincolo de cruci de piatră îngeri adulţi şi madone în rugăciune ziua şi noaptea lui michelangelo sau straniul taj mahal)

astfel numeam eu de felul meu lumea un lucru bun şi nu înţeleg
cum altfel ar putea fi numită din moment ce nu există altceva
decât pământul care e pământ şi cerul care e cer
în afară de faptul că
fără ceea ce nu este poate că n-ar fi niciun dumnezeu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu