HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

joi, 5 mai 2011

Dintre primele mele poezii

Ataşez aici câteva dintre primele mele poezii, scrise în 2007 - 2008.
Desigur de atunci m-am mai schimbat. Ele includeau motivaţia mea de a scrie, ceea ce am simţit la început când am încercat să scriu poezie.

ONTOLOGICĂ


În peştera visului nostru
zborul stelelor se preschimbă-n stalactite
ce preling, secundă cu secundă
timpul nostru pământean.
Astfel suntem,
unul în prelungirea celuilalt,
stropi de mers fluid de stea
prin galaxie



MĂRTURISIRE


Am încercat să clădesc din cuvinte
adăpost pentru tăcere.
Am aşteptat ca din rana altoiului tăiat
să se adune stropi de viaţă,
să preschimbe vorba în scoică
sau poate în urnă îngheţată
protejând alte cuvinte, vise
şi câte-un înger vreodată


ARHANGHELUL


Prin solzul de balaur
sângele meu izbeşte aspru
ca izvorul din inima stâncii
cu suliţa de rază a amintirii
înmuiată în lumina stelelor de veghe
iar în privirea irizată a fiarei
curcubeul plânge...


 ANTIDOT

Până când, Doamne,
îmi vei mai cere să te implor
să mă dăruieşti
cu o otravă mai puternică
decât cea dinaintea ei?
Cât timp oare voi mai număra mătănii
în care ultimul bob străluce mai puternic?
Câte secunde încă o scoică mai mare
va înghiţi într-însa mezina ei surată?
Cât îmi va mai fi dat să flămânzesc
mai tare decât nesătulul de odinioară?
Şi Doamne – până când o Moarte mai blândă
va cădea secerată?



(2007)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu