HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 26 iulie 2011

Rădăcini



dimineaţa m-am trezit
cu un ochi de şoarece şi unul de bufniţă
se fugăreau neîncetat pe un câmp neted
printre munţi de sentimente măcinate
călcându-mi peste umbră

rătăceam de mult pe o şosea prea dreaptă
ţineam  în palmă o busolă dezacordată
măsurând bătaia palpitând a inimii
oglinzile retrovizoare erau aburite  
roţile striveau fluturii ruginii întârziaţi 
frânele scârţâiau

la o răscruce de vânturi
între aceleaşi puncte cardinale
m-am oprit la capăt de drum
rândunelele s-au adunat pe giruete
prădătorul şi victima au abandonat goana
şoarecele roade ochiul bufniţei moarte
seminţele sterpe se ascund în pământ

am iubit teiul de acasă
până când am înţeles
cum îşi pierde frunzele an de an
număr ciupercile apărute pe trunchi
oftez prin tălpile pantofilor de lac
scutur din păr o pânză de păianjen
primele brume se agaţă ca degetele crispate
de nou născut






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu