HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 22 august 2011

Mă arunc pe fereastra închisă


o femeie fără halat trece pe lângă mine
e schimbul de tură medicală sau de personal auxiliar
fără uniformă seamănă între ele
poartă helanca neagră strânsă pe gât
cu un şirag de mărgele ca ghindele
n-o îndrăznesc s-o întreb ceva

în spitalul de canceroşi am uitat de unde vin
pe culoare semiobscure sparte periodic
în holuri pătrate printre ascensoare
cu lumină intermitentă
ieşirea era înapoi sau înainte
de-o parte ferestrele sunt  deschise spre un zid orb
de cealaltă parte închise către curtea interioară
plină de gutui nuci cuiburi de ciori

lipesc fruntea de geam
în ochi se topeşte o ceaţă sticloasă 
tuşesc şi sughit cu buzele strânse
sunt multe uşi cu acces interzis
ceasul de mână s-a oprit chiar acum
la ora prânzului

2 comentarii:

  1. poate e prea descriptiv, oricum, ar trebui să transmită mai bine, zic eu. o simplă părere.
    reuşită mi se pare strofa finală.

    o zi bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult, Ottilia. Şi eu îţi doresc numai bine.

    RăspundețiȘtergere