HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 9 octombrie 2011

Spălătoria de vise


într-o zi am găsit în grădină o păpuşă
aruncată printre tufele de liliac
poate cineva vroia să îngroape un vis
am spălat-o am îmbrăcat-o frumos
mă privea puţin saşiu de pe noptieră
în ochii ei albaştri sclipea un ciob de cer curat

în casa mea nouă nu mai erau păpuşi
am vrut să omor treptat toate visele uitate
am aruncat mărţişoarele din plicuri
mi-am ars primul caiet de poezii
am dat de pomană pălăriile de soare
am uitat unde am pus bijuteriile de argint

mă privesc în oglinda tulbure
sunt umbre ca nişte răni
între colţul ochilor şi buzelor
nu ştiu sigur dacă zâmbesc sau plâng
voi şterge sticla cu apă oxigenată
şi mănuşi chirurgicale
apoi am să las fereastra larg deschisă
lumina e cel mai bun dezinfectant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu