HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 18 noiembrie 2011

Camee roz



dincolo de drum a poposit o pasăre
peste aripi ninge de veacuri
ghearele păsării intră în ţărână
îi cresc solzi noi de ghionoaie
mă tem să mai privesc în oglindă
nu am cui să-i spun că doare

pereţii sunt nori de furtună
crapă albastru de singurătate
un păianjen doarme într-o mandolină veche
dulapurile pocnesc din rărunchi
ceara s-a adunat în sfeşnic imortelele se scutură 
stomacul îmi arde de sete şi frig

cel puţin în mraniţa inimii adânc
au crescut brazi

mă învelesc din nou în pătura cadrilată
vânez pete de soare cu indianul meu de plastic
sub geana zorilor îmi beau ceaiul roz 
flori de cireş acoperă legendele 
galopez ca viteazul în piele de tigru

în camera învecinată
frunzele de palmier căzute pe podea
se împrăştie în praful anticariatului                                
dincolo de drum miroase a iasomie
visele respiră mai prelung

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu