HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 8 noiembrie 2011

Glas de cuc



pe bulevardul aglomerat vorbele fugeau în mai multe sensuri
oamenii m-au prins lângă o vitrină de pălării
m-au înţărcat de cuvinte mi s-au scurs de pe buze
precum laptele pe lângă botul viţelului
mă durea aşa cum îi doare pe copaci primăvara
când mugurii ţâşnesc ca brotacii
toţi aplaudau nonşalant artificiile de verde crud
doar cuvintele mele erau adevărate
fără panglici sau zorzoane

am cumpărat o pălărie cu boruri largi
să îmi ascund grimasa de muţenie în mulţime
e rău când ieşi la lumină dintr-un cocon bastard
e greu să zbori după ce te-ai târât cu impertinenţă
vorbele sunt  fluturi de-o zi zboară în toate direcţiile
au învăţat chiar să se ridice până la lună
împotriva voinţei mele nu mai sunt ale mele
şi-n timp ce încerc să le prind ca tot omul
o pasăre neagră stă de priveghi
sub cuibul de cuc 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu