HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 27 noiembrie 2011

Mult prea senin



m-am învelit în cearşaful ud
de-un timp mi-e rece şi cald
vântul muşcă la marginea apei
adorm cu braţele şi picioarele legate
un uriaş de lut într-o rână
coşmarurile aleargă prin mine
flacără albastră de alcool
proaspăt picurat

apele mi-au furat casa
mai aveam loc doar în podul cu vechituri
am lăsat morile în voia vântului
să se cureţe cerul de nori
cel puţin noaptea
să înfigă stelele diademe
pe fruntea fecioarelor

mă legăn odată cu marea
cresc pe dinăuntru mă întind până la ţărm
o împărăţie de aripi şi stânci
departe de lumea care m-a dezlănţuit
nu pot zbura nu pot încremeni
lacrimile se aşează peste zâmbet
ar trebui să se taie din pânza corabiei
a ieşit prea multă viaţă la lumină
prinde vântul în braţe cu totul  
funiile dor

din trup a rămas o  noapte strivită
sub crucea amiezii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu