HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 29 ianuarie 2013

Cafeaua de la ora 3 AM



singură şi vie
trebuie să înghit dispreţ
râsete sau ocară
mă simt mică
mă simt la înălţime
cu toată muzica din lume  
lipită de mine ca uleiul
în discoteca de lângă benzinărie  

nu pot să-mi adun bagajele
să las dansatorii în urmă
gărzile de corp
ar observa ieşirea mea
dincolo de evenimentele zilei

în timp ce alţii dorm
printre cutii de conserve tropicale
mă strecor în bucătăria comună
beau cafeaua încet  
mestec coji de pâine
ca şi cum ar fi papucii mamei
din vremea când îmi creşteau dinţii

2 comentarii:

  1. Ai dreptate,Cristina, nu putem lasa dansatorii in urma :daca ne am prins in hora,trebuie sa jucam... :)
    Mai e putin si da floarea de cires peste noi.Merita sa asteptam acea prima dimineata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ai şi tu dreptate Lavana.
      Mulţumesc pentru vizită şi semnul de lectură.
      Cu prietenie,
      Cristina

      Ștergere