HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 11 februarie 2013

Umor sec sau răscopt

Prezint aici un test imaginar de schizofrenie, adică un dialog imaginat de mine între mine şi medicul psihiatru (oricare dintre cei care mi-au dat acest diagnostic). Este un fel de umor negru, este genul meu de umor cinic şi sarcastic. Aşa sunt eu, răspunsurile şi întrebările sunt oneste. Atenţie! Nu este poezie, nu, cum aţi putea crede domniile voastre aşa ceva ?(un psihiatru aşa îmi spunea "domnia voastră") :D. De fapt nu  vă subestimez, nu cred că dvs. aţi putea crede că eu scriu antipoezie...poate antipsihiatrie, dar antipoezie nu. Am scris poezii deja peste 6 ani, dar vedeţi dvs. ... reacţiile şi numărul de cititori pe acest blog sunt infime. Astfel încât uneori simt nevoia să scriu şi altceva.



Test imaginar de schizofrenie

Doctorul: Ai avut vreodată halucinaţii?
Pacientul: Nu, aţi avut văzut vreodată o schizofrenă?

D: Eşti încă virgină?
P: Nu, până când voi întâlni bărbatul potrivit.

D: Ai auzit vreodată voci ciudate împrejur?
P: Nu, papagalul meu nu vorbeşte.

D: Crezi că eşti o persoană importantă?
P: Nu, am omorât doar câţiva gândaci, cu prea mult insecticid.

D: Crezi că eşti o martiră?
P: Nu, martirii sunt omorâţi repede şi oamenii sunt fericiţi după aceea.

D: Te gândeşti că vrei să mori?
P: Nu, este mai bine la parter decât dedesubt.

D: Poţi ierta păcatele altora?
P: Nu, Isus Cristos a fost mai bun decât mine.

D: Crezi că ai duşmani?
P: Nu, încă nu am bormaşină.

D: Îţi iubeşti mama?
P: Nu, doar sentimentele noastre se aseamănă.

D: Ai încercat vreodată să te sinucizi?
P: Da, fiindcă la toate rugămințile mele mi s-a răspuns nu.

Pacientul: La ce vă gândiţi acum domnule doctor?
Doctorul: Că nu gândeşti niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu