HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 7 decembrie 2013

hulubul alb



mă scufund
înot ca un peşte abisal în adâncul lipsit de lumină
ultima la rând în sala de aşteptare

bărbaţii din faţa mea nu se îndură
să mă lase să mă aşez
pe scaunele capitonate cu imitaţie de piele

dreaptă şi fără sprijin
niciodată nu voi ceda
nu îl voi iubi pe bărbatul din spate
am înţeles fără să întorc capul
că stă atârnat pe perete
posterizat în culori sienna arsă şi albastru de prusia
cu trupul de rocă vulcanică
acoperit de umbra mea

într-o altă zi
va începe un alt război
vântul nu se va mai opri  în niciun punct cardinal
cuvintele descompuse ale bărbatului din spate
vor fi parfumul de liliac
de pe buzele morţilor

astăzi
doar porumbeii gri zboară în stoluri 
în sala de aşteptare toţi porumbeii albi sunt prizonieri
cu ciocurile însângerate

bărbatul din spatele meu e un ceas de perete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu