HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

joi, 9 ianuarie 2014

piticot



bărbatul acela nu mi-era tată
îmi desena în creion sau acuarele
flori de roşii sau fasole bulbi de ceapă şi ciorchini de struguri
mai ales toamna după ce tescuia bolta de viţă 
când eu îmbrăcam uniforma scrobită pentru şcoală

într-o zi a început să cioplească
un scăunel din lemn alb şi moale zile la rând
l-a dat cu şmirghel până când colţurile erau blânde
mi l-a dăruit să şed pe el
să desenez flori de liliac şi zâne cu voal subţire
cât timp nu mă înălţasem încă

într-o zi am plecat departe
toţi ai lui au murit pe rând
desenele frumoase s-au împrăştiat
ca sămânţa ierburilor uscate din grădină
până când nimeni nu a mai crescut răsaduri primăvara

ieri am găsit în dormitorul gol
pe parchetul înnegrit
o fotografie colorată
un brad frumos cu globuri mari
şi scăunelul meu alb ascuns
sub cetina aplecată
eu plângeam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu