HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 1 aprilie 2014

autocompătimire

La dracu, nicio poezie de-a mea nu e bună. Ştiu, am blogul meu "psihiatric", nu acesta, pentru a îmi exprima frustrările. Dar pentru o clipă luungă, simt că nu mai pot. La dracu. Am trimis poezii mai "bune" în zeci de locuri şi nici măcar nu mi s-a răspuns! Oare aşa e obiceiul dacă poemele nu plac? Nu e normal, oricine poate să le fure în aceste condiţii. Când nici măcar nu recunoaşte într-un mail prăpădit, că a primit poemele, dar nu îi plac sau sunt sub orice critică. Pe blog am numai câţiva urmăritori şi numai câteva comentarii şi reacţii, ca recoltă după peste 7 ani de scris. Mă scuzaţi că am spus la dracu. Atât aveam de spus. Poate voi mai scrie, tot cu pauze mari, dar ca monolog nu mai pot, sincer, a dvs. domnişoară bufon. Şi din poeziile de după 2010, care mă reprezintă mai bine, niciuna acceptată de vreo revistă, chiar de mâna a doua, ca titlu de autor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu