HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 7 aprilie 2014

misterul panglicii roz



anul trecut
nu am avut nici preot de bobotează
nici lumânare de paşti
m-am plâns
vânzătoarelor de la chioşcul de ţigări
că omul e sub talpa casei lui
şi datina e să crezi în ceva mai bun
ca busuiocul sub căpriorii din cămara bunicii
vara dă apa să-mi cadă în cap dintr-un balcon
probabil sfinţită
şi eu pe singura treaptă din gangul
tot mai albastru de grafitti
semne iluminate rar în piramida de beton
mumii de câini bătrâni care schelălăie
pe scara blocului
iarna cadou de crăciun îmi cade
ultima măsea de minte
crescută precoce la şaisprezece ani
cum mor muştele dezmorţite timpuriu
cum pică păianjenii albi de pe dulap
în dormitor
de anul nou ultimul dinte
dorm între
perdele peste perdele
aşteptând o pauză

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu