HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 27 aprilie 2014

piramida lui maslow



tot aşa cum în farfurie am o bucată de carne de calitate
de mânzat  primită cadou dar lipsesc dinţii sau cuţitul
suficient de ascuţite mereu ceva esenţial mi se fură
ceea ce nu pot înţelege viitorul ştampilat într-un plic
de la o bancă pentru fond de pensii cu activ personal
miraculos de exact 18 lei majori toţi spun că uitarea e
mai dulce decât amintirea cum ar fi să-i uit pe heraclit
heggel heidegger husserl şi toate celelalte haşuri din
caietul dictando unde mă bucur ca un copil care sare
ora mesei că mai am câteva file plus zahărul din cutia
de metal şi voi putea scrie poezii anemice chiar dacă
rabd de foame vreo trei zile până voi cumpăra eventual
carne roşie fragedă dumnezeu ştie de unde cum zice
medicul curant şi apoi o voi lua de la capăt voi ţine regim
de austeritate să uit c-a fost primăvară să revină soarele
de vară în gândul meu e prea mult moloz tras de sub
teama de un cutremur imaginar care nu va mai fi poate
nu sunt domniţă fiindcă nu cunoşteam cuvintele lasciate 
ogne speranta dar tocmai acum am găsit câteva minute
înainte să îmi schimb aşternutul şi să şterg praful peste
tot mai citesc pe rupte din cei frumoşi şi blestemaţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu