HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 18 mai 2014

3 metafore despre rostul vieţii



I.
Cu toate că este frumos după ce stelele prind putere,
mi-e rău de mare de parcă aş pluti
în compartimentul de bagaje al unei corabii de nebuni
unde m-a ascuns unul dintre călătorii deportaţi.
Mă doare capul tot întrebând
când ne vom ciocni de gheţurile imaginare.

II.
De pe o bancă dintr-un parc uitat de lume
arunc grâul cu nemiluita pentru porumbeii care în rest
se mănâncă de vii unul pe celălalt.
Sunt importantă ca un tratat de pace înainte de semnătură.
La dreapta mea e o umbră pe care n-o pot şterge cu batista,
la stânga o carte lăsată de cel care a hrănit păsările mai demult

III.
Târâi un munte sub mine
în sandalele cu flecurile reparate de nouă ori
pentru greşelile altora.
Nici nu mai ştiu pe unde nu am rătăcit
să prind asfinţitul pe străzile înguste,
de parcă aşteptam să cadă din nori o altă tablă de porunci
să mă îngenuncheze. Încă aştept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu