HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 9 mai 2014

(Anti)fabula vieţii de cuplu


Că n-am avut viaţă sexuală
E o poveste insipidă,
Încă de când mergeam la şcoală
Toţi îmi spuneau că-s prea timidă.

Să vă explic ce s-a-ntâmplat:
Bărbaţi mai singuri n-am găsit;
Cu sufletul meu demodat
La alţii eu nu m-am gândit.

Citeam probabil mult prea mult,
Şi Platon, Heidegger sau Kant,
În timp ce alte fete-au vrut
Să aibă mai întâi amant.

Nu caut acum să mă jusitific
Sau să arăt ce am crezut...
Orgasmul regizat artistic
Eu doar pe scenă am văzut.

Chiar dacă poate părea trist,
Cum ei ziceau că sunt frumoasă,
Acum sunt clovnul gras -  exist
Doar pentru lumea curioasă.

...........................................
Satira nu e rea deloc,
Dar ceea ce-i adevărat
Este că dacă zestre ioc,
Atunci de unde viaţă-n pat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu