HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 11 mai 2014

Epigrame şi catrene (încercări din 2010)



Fiindc-avem şi cont în bancă
Vom căuta o menajeră -
E mai simplu trei în barcă
Fără praf pe etajeră.

**


Ce idilă, odinioară,
Când trăiam viaţa la ţară...
Taurii din Parlament
Sunt doar boi cu alt accent.


**

Dac-ajungi în Parlament
E mai rău ca la Pucioasa:
Iei cenzură tratament
Şi devii „tabula rasa”!

**


Ce dacă sunt un prost cuminte
Şi port cojocul peste vară?
Eu ştiu, guvernul nu mă minte:
Este prea cald la noi în ţară.


**

Soacra mă cam faultează,
Eu nu pot s-o sancţionez,
Fair-play-ul chiar contează:
Prefer să mă eschivez.


**


Om politic cu onoare,
Inocent printre minciuni
A ajuns la închisoare:
Nu-i mai rău ca la nebuni.

**

Preotul mereu ne-nvaţă                Preotul ne-a învăţat
Care gânduri sunt greşite:             Ce-i „păcatul fără voie”
Ascultând a lui povaţă                   Şi de-atunci eu m-am schimbat:
Acţionez pe negândite.                 Gândesc numai la nevoie

**


Fiind lipsită de mijloace,
Avea numai o fustă mini...
El, înţolit la patru ace,
Milos, i-a cumpărat bikini.

**


Fiind ea plină de mister,
Dar singură ca o Giocondă
El a trecut în marşarier
Şi-a confundat-o cu o blondă.

Doar zâmbetul e un mister,
Dar ochii ei ne dau de ştire:
E vinovat de adulter
Bărbatul mai miop din fire.

 
Aceste mici catrene sau epigrame le-am scris în 2010, ca urmare a faptului că mă înscrisesem pe siteul www.poezie.ro, unde am găsit multe epigrame şi am încercat să scriu unele asemănătoare, inspirate de cele citite acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu