HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 16 mai 2014

Lucrurile care îmi plac

Lucrurile care îmi plac mai mult:
1. banii
2. munca
3. poezia
4. frumosul, lucrurile frumoase
5. somnul liniştit
6. o baie bună
7. a pierde din greutate

Dar să nu uităm că numerele 2-7 depind de numărul1!
1. Sunt sursa tuturor activităţilor care aduc bucurie. Gândiţi-vă la bieţii copii flămânzi sau care sunt bolnavi fără asistenţă medicală. Copilăria este totuşi inocentă, şi copiii săraci, cum am fost şi eu, se joacă fericiţi. Dar ulterior, pentru a avea acces la educaţie sau locuri de muncă mai bine plătite, este nevoie de un anumit statut social, de o anumită zestre pentru căsătorie ş.a.m.d. Amintesc de cărţi gen Sense and Sensibility sau Pride and Prejudice sau Jane Eyre. Amintesc de filmul rusesc Fata fără zestre din 1983. Banii suficienţi în viaţă sunt necesari pentru menţinerea unui trup sănătos şi a unei minţi puternice. Sunt şi sursa activităţilor spirituale sau contemplării florilor frumoase undeva într-un parc pentru cei de la oraş. Sau lecturii unei cărţi în bibliotecile mai bune, care nu sunt gratuite. Sau bucuriei de a asculta un concert sau de a viziona altfel de spectacol. Sau păcii de a avea un adăpost, propria casă sau apartament cât de cât liber de zgomote sau altă poluare. Sau igienei personale. Sau bucuriei de a purta măcar o dată la doi ani o haină nouă şi comfortabilă. Sau de a ajuta pe altcineva în nevoie, una din marile bucurii ale vieţii. Sau chiar de a cumpăra un film vechi sau o carte. Sau de a cumpăra ingrediente pentru o supă sau o prăjitură, fiindcă gătitul în sine este o activitate creativă şi plăcută. Sau pentru a cumpăra aţă de cusut sau acuarele şi cartoane pentru a te bucura de efectul terapeutic de înlăturare a stresului prin activitaţi artistice manuale. Sau baterii pentru aparatul foto. Sau repararea WCului defect de peste 6 luni, tunsoarea necesară pentru igienă şi confort, medicamentele...etc. În prezent toate cele de mai sus, în afara casei proprii, îmi sunt interzise, nu am bani suficienţi şi durerea e enormă. Abia am ce mânca. Dar în trecut, când CDurile erau chiar ieftine pe piaţă am cumpărat pe rând o colecţie întreagă de muzică clasică. Acum nu pot nici să le vând, nici să mă mai bucur de ele...

Celelate puncte le voi detalia poate altădată, dar puteţi ghici desigur conţinutul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu