HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 31 mai 2014

minunăţii



mă bucuram când cumpăram ulei la sticlă
şi şosete trei sferturi cu miros de petrol lampant
când încingeam foalele din răsputeri la potcovarul satului
sau număram strop după strop rachiul picurând din cazan
şi stelele mai mari dar numai când apăreau devreme

ţineam cu greu între degete cântarul pentru caş dulce
şi mă minunam că la mine nu stă drept
mă prindeam de hurduzăul gros şi mă aburcam în podul vechi
căutând livretul de militar al străbunicului
învârtind capra de lemn ori fusul doar în joacă

dar cât de cuminte şedea pâinea crescută pe vatră
lângă coasa bunicului pe pământul crăpat
când ne duceam în deal la întins pologii
prin ochii mei limpezi tropăiau norii de ploaie
cireada de bivoli şi toate orătăniile din ogradă
şi câteodată priveam luna plină ca pe o roată de mămăligă
răsturnată în grădină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu