HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 6 mai 2014

Pax vobis



ce frumuseţe
îmi întind coatele pe biroul mic şi murdar
ca şorţul bunicii când fierbea magiunul de prune
- dar bine că le pot întinde în voie - 
ce plăcut era să gust din ceaunul mare direct
când ploua mărunt prin friguleţ blând de toamnă
şi cuiburile de răndunele erau încă la locul lor

– vecina de dedesubt iar ascultă televizorul
dar bine că mai încet de când s-a desprimăvărat
şi în locul câinilor sunt doar alarme de maşini
sau râsetele tinereşti în faţa blocului –
am un ceas de birou care ticăie pixuri caiet un telefon mic
foarfeca prea necesară acuarelele pastilele de durere de cap
celelalte stau pe parchet printre cărţi şi sticle goale de apă
ce frumuseţe
- dar bine este doamne că pot simţi toate acestea -
ca în timpul în care mugurii parcă pocneau în grădină
fiindcă am văzut un salcâm înflorit sub fereastră
şi mi-e poftă de nectar sau de ciorbă cu suc de corcoduşe

ceva din partea mea universală de femeie
mult prea realistă prin urmare
stă cu genunchiul pe prag şi curăţă podeaua cu perie de sârmă
sistematic să nu lase pete
precis ea gândeşte că nu există empatie ci doar
o ţesătură ca o plasă de neuroni şi corzi spinale
de sex şi muguri embrionari în pântecele altora
prin care circulăm ca maşinuţele în ring
legaţi cu trolee electrice ne ciocnim
- dar bine că pot gândi câte ceva -
apele neliniştite sunt mai limpezi cred eu
şi toate femeile sunt încă frumoase

mai, 6, 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu