HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 26 mai 2014

super-stiţii



mă tem
pentru ora din noapte când secundarul trage trei clipe înapoi
pentru visele copilului care aude patul vechi pocnind de trei ori
pentru toate mulţimile de trei culori sau triunghiurile conjugale
pentru însăşi cifra trei în oglindă desenând un opt perfect
precum mucenicii de aluat fierţi pe nouă martie

da mi-e frică
de cifre rebele şi iele nebune de amazoane cu săgeţi sau bomboane cu eucalipt
mă tem că Sfântul Gheorghe nu va înfige destul de adânc suliţa anul acesta
mă tem să nu arunc înşir-te mărgărite în faţa celor care nu au nevoie de poveşti
tremur din picioare şi calc din floare în floare păpădiile
măsor timpul brutal cu ora trei încă nesigură între noapte şi zi
prin intensitatea focului de maci în câmp
ori numărul de fire albe în părul femeii singure

mă tem că îl voi smulge pe Isus din argint de pe crucifix şi îl voi vinde
ca parte legitimă din sfânta treime
pentru o bucată de pâine sau săpun alb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu