HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 12 mai 2014

tropice amare



nu eu am inventat iubirea prin neştiinţa mea
precum pictorul care nu se îndură
să amestece culorile pure
era acolo
pe vremea când buchiseam diferenţele
între util frumos şi plăcut

mai întâi crescuse un copac cu frunze roşii
ca buzele bărbatului sau femeii înainte de primul sărut
frunzele erau altfel de palme
tremurau
se pregăteau să cadă
foşnet peste foşnet până la ultima tăcere

din întâmplare împărţeam aceeaşi umbră
cu un bărbat străin
spre gelozia celor care nu mă cunoşteau
aşteptam de-un veac lângă trunchiul bătrân
cu obrazul pe pământul uscat
nu am putut să îl refuz
când mi-a cerut cu împrumut o frunză
şi nici nu ştiam
unde se ascund fluturii tineri când plouă amar

lumea spune că
după o zi copacul acela a fost tăiat
azi oamenii nu se mai omoară
din iubire
sunt pur şi simplu omorâţi încetişor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu