HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 3 iunie 2014

duceţi cărţile la morgă



azi delirez
împuşcaţi-mă drept între ochi să rămână
o gaură perfect rotundă ca într-o frunză
să intre aerul proaspăt şi soarele
încetişor...
până când sângele se shimbă în cheaguri violet
vegheaţi amintirile care cad ca o turmă de oi negre
în prăpastia dintre mine şi trupul meu mort

scuturaţi toate dantelele de pe mese
fiindcă praful creşte
mai ales printre degete şi vârfuri de croşetă
bunicile mi-au lăsat ace pretutindeni
călcaţi cu grijă
aruncaţi în maşina de spălat caietele mele de poezii
faceţi-vă comozi deschideţi frigiderul şi pomeniţi-mă
împărţind ultima mea portocală zemoasă
ca iarna ce-a trecut

acum nu mă mai doare inima
este curat şi rece pe carotidă
doar vorbele au rămas înţepenite sub ceafă
dorm
pe o pernă de cuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu