HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

joi, 17 iulie 2014

colţul vorbitorului



sunt încă un nebun de negru cu care nimeni nu dă mâna
de secole fiindcă am avut o copilărie lungă
am degetele anchilozate
mă doare şi tremură tot trupul
iar capul meu alb şi greu
retezat
clipeşte şi strânge dinţii în ţărână

cine eşti tu
cine sunteţi voi
cine suntem noi
care negru vodă
din cetatea neagră
ridică la poartă
de bunăvestire
în suliţa-naltă
lumea ca să vadă
uite trupul negru
uite capul alb
care e mai mort?

(Era pe vremea în care oamenii din cetate considerau că nu există onoare mai mare decât sacrificiul propriului copil. Când mi-au explicat am crezut că aruncă doar cu pietre în mine. Şi că se vor trezi. Dar era adevărat. Tot aşa cum mari religii îngropau de vii fecioare sau prunci şi toţi se bucurau. Dar nu uitaţi că sunt doar un nebun de negru.)


gambitul nebunului de negru...şahul lui sorescu...hamletul...livada cu vişini...pacea lui dumnezeu...republica lui platon...viitor colţ cu romana...moaş-ta pe gheaţă...pe toţi sfinţii...colţ de cer curat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu