HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 28 iulie 2014

maledetta primavera



se făcea că mi-au murit toate bocitoarele
şi ce fusesem în răstimp
că la soare se puteau uita
dar pe mine mă ocoleau
şomoiog de vise fără căpătâi

că mai bine nu se prefăceau toate în spuma mării
că mai bine nu citeam libretul operei boema
că mai bine nu cântam să se spargă oglinda
când m-am trezit îmi crescuseră mugurii deja
mă îndoiam din mijloc doar cât floarea soarelui

că mai bine şarpe mă făceau
de apă curgătoare
lunecoasă şi cu carnea rea şi neagră
sau mai bine păuniţă să mă iubească bărbătuşul
cu sute de ochi
sau madonă cu gâtul lung şi pruncul la picioare
dar nu şcolăriţă cuminte cu linia la caiet
numai pe stânga fără eroare milimetrică
atâtea veri atâtea ierni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu