HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

miercuri, 16 iulie 2014

marţi pe agonia



nu este nici luni nici joi
azi nu vin gunoierii să adune resturi din visele mele
imediat ce mă trezesc
este o simplă zi de marţi
mi-e indiferent că e iulie în calendarul gregorian
deschid siteul agonia
citesc fragmente de idei gratuite
îmi întind sprâncenele într-o totală lipsă de întrebări
fără îndoială nu am nici răspunsuri pe măsură

încă vreau să arunc cuvintele cât mai frumos
să le pice bine altora
să nu îi macine gastrita sau litiaza
de parcă aş fi femeia cu batic înnodat sub bărbie
hrănind porumbeii din piaţa rosetti
în veacul nostru de pace şi prosperitate
prea frumos ca să fie respectat cu adevărat

mai am mărunţişuri de cuvinte
măcinate demult la moara fără noroc
dar n-am bani de arpacaş
nu am mers demult în grădina botanică
să privesc copacii veterani cu etichetă lângă trunchi
şoptind printre dinţi
zburaţi dacă nu vă doare nimic altceva
viaţa trebuie trăită


ieri, 15 iulie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu