HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 21 iulie 2014

ploaie în câmpul cu fragi



iubirea mea atinge-mi pleoapa cu degetul
să simţi cum cresc munţii în depărtare
cât timp ţin ochii închişi pentru tine nu mă părăsi
nu îţi voi cere tribut de grâne sau miere
sunt suzerana unei cetăţi sfărâmate
dragul meu drag

nu am ucis copacul acela înalt şi singur pe coama dealului
dar era prea frumos şi mă temeam să nu dispară
la echinocţiul de toamnă
cu o mână am înjunghiat o frunză
iar cu cealaltă am şters cerul de sânge
mi-era atunci totuna dacă voi muri noaptea sau ziua
era doar o frunză argintie

te-am aşteptat amar de vreme cu polen de crin pe buze
poate că aş fi murit în ziua nunţii noastre
şi nu s-ar fi schimbat nimic
ca acum te-aş fi rugat să-mi citeşti o poveste
despre ţinutul de dincolo de neguri
să simt vântul mai aproape să crească nori grei
peste cripta în care m-au lăsat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu