HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

sâmbătă, 19 iulie 2014

sondaj de blog

Blogul acesta are peste 7000 de vizite contorizate azi, fapt pentru care mulţumesc tuturor vizitatorilor şi cititorilor. Cu toate acestea, deşi primesc vizite, nu am reacţii sau comentarii din partea publicului şi nici urmăritori noi ai blogului. Poeziile sau textele mele nu sunt apreciate în general nici în alte părţi.
Poate că e un semnal clar de alarmă că trebuie să încetez să scriu, poate aşa voi face.

Dar am primit şi câteva reacţii pozitive aici sau în altă parte, nu multe dar au fost câteva, ceea ce mă nedumireşte şi mă face să îmi pun întrebări, cum poate aţi mai citit pe acest blog. Oricum, faptul că a fost vizitat uneori dovedeşte că a avut oarecare utilitate, chiar dacă textele sunt considerate slabe. Şi textele mai puţin reuşite au rolul lor în lumea literară.

De aceea am deschis un sondaj şi poate veţi avea bunăvoinţa să votaţi dacă v-a plăcut ceva sau dacă credeţi că blogul meu e necesar sau poate fi îmbunătăţit. Mulţumesc.

19 iulie 2014

Pe pagina mea cu statistici totul e alandala. Am început acest blog în 2o10, acolo scrie 2007. La profilul blogger e scris corect şi se poate vedea din datele primelor postări fiindcă nu am şters niciuna. Vizitatori sunt grupaţi în cinci mari categorii plus câteva minorităţi fără importanţă. Anume: România 3597, Rusia 1250 (cineva spunea că Rusia la statistici înseamnă spam, eu nu ştiu despre ce e vorba), SUA 989, Germania 382 şi Moldova 294.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu