HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 1 august 2014

acomodare


casele abia mijeau ochii sub poduri
clipeau de la un capăt la altul al oraşului
încă mai aveau caş la gură
eu coboram alergând pe lângă biserică
mă răvăşeau
vântul de primăvară şi ochii verzi

dormeam într-o casă cu podea sub tălpile mele
poate nu mă credeţi
ferestrele se deschideau spre mine
mi-aduceau cerul înăuntru
acoperişul mă ferea de ploaie
de tumult
era linişte cuminte şi bună
erau duminici ca munţii şi văile
în care şedeam pe prispă cu coatele pe genunchi
şi câte un pui de mâţă în poală

numai după mult timp
pereţii au început să gâfâie să icnească mocnit
să clefăie pofticios
întindeam picioarele până la prag
podeaua tremura ca o piftie caldă
din ce în ce
casa mi se aburca în spinare
se zgâlţâia din piviniţă în sus
eram iona în burta balenei

într-o zi a căscat puternic
şi-a strâns fălcile şi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu