HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 29 august 2014

cuneiforme



nici măcar atât
mi-am scris poemul şi am curăţat surplusul de sânge
am decorat literele gotice cu foiţă de aur
am înţepat fiecare înfloritură cu igliţa bunicii
să fie hârtia dantelată ca la cofetărie sub prăjituri
dar voi nici nu aţi privit

v-am povestit de ce îmi plac vitraliile înalte din  Sainte-Chapelle
sau zâmbetul aproape inuman al îngerilor de la Chartres
v-am explicat de ce Gaudi a înflorit piatra aşa cum fac copiii
castele din zeamă subţire de nămol şi apă de mare
am plâns pentru frumos am văzut curcubeie printre gene am întins mâinile
ca nişte cârcei de iederă
ca nişte guri de pui de rândunică
dar zidurile îmi alunecau printre degete
oriunde deschideam o fereastră erau alte ziduri mai reci
de parcă eram micul prinţ trădat de cerşetorul lacom

şi nicio scrisoare la uşă
nici măcar o inimă copiată la indigo
dintr-un prospect pentru medicamente compensate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu