HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

duminică, 24 august 2014

rupestră




viaţa mea sfârşeşte aici / într-o seară de duminică
după ce crucea şi globul de pe catapeteasmă s-au răcit
niciodată nu am simţit mai multă nedurere neiubire neteamă
e asfaltul gol şi sec pentru tălpile mele cutia de rezonanţă nu mai are ecou
păşesc asimetric/ am sufletul otova/ nu am nimic mai bun de făcut

decât să fixez de-a dreptul în plin oamenii
fără niciun gând
doar umbra cotului meu se ia la braţ cu celelalte umbre
en passant
siluetă după siluetă
femeile lui Modigliani/ măiestrele lui Brâncuşi
la dolce morte della luce
toate curg în gânduri/  gândurile în alte gânduri până şi luntrea lui Caron
şi tocmai acum buzele mi-au paralizat ca să nu pot dovedi nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu