HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

miercuri, 13 august 2014

verde de april



mă aşezam la masa cu sertar ros de carii
şi mâzgăleam verdele de april
deseneam curbele cu florarul fiindcă era nevoie de soare
unghiurile drepte cu echerul fiindcă era nevoie de umbră
prindeam forma florilor după ureche
fluturii palpitând dintre corzi de mandolină 

fericirea venea la oră exactă ca un  poştaş pe bicicletă
simţeam zvâcnetul arcurilor fără amortizare
şi aşteptam să îmi arunce pachetul

bunica înăbuşea cremă de zahăr ars cu vanilie
în  prund înfloreau prunii ca o dantelă verzuie cu ochiuri largi
pe pălăria mea se deschideau margarete şi panseluţe
când trenurile fluierau ştiam că joaca s-a terminat

trăgeam de ultimul fir de soare până se înnopta
toate visele erau moi
şi nu-mi păsa când pica luna pe cămaşa mea de noapte cu căpşuni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu