HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 5 septembrie 2014

aleea cu pini negri



prea aproape de casa mea
poate deasupra sau
poate dedesubt
până la gura mică de aerisire creşteau hălci de carne putredă
ochi mucegăind fără pleoape inimi peste inimi din care muşcă şobolanii
hârci rânjind cu limba neagră zâmbete mâncate de viermi
păianjeni roşii în locul buzelor
şi eu începeam să strig în şoaptă tot mai repede
fiindcă eram beată de atâta moarte şi m-am pierdut
întrebam de ce toate acestea/ cum au ajuns toţi aşa/ ce aveţi cu mine
în definitiv
nu am cum să plec pe altă stea

aici zace un sfânt curat ca lacrima/ dincoace o fecioară fără de păcat
dincolo cei morţi pentru dreptate/ mai încolo toţi cei nevinovaţi
numai viermi şi şobolani galbeni cu burţile pline
şi pe deasupra nicio floare

taci/ nu pot să te mai ascult/ nu mai vreau/ ploaia să curgă numai/ să spele/
amintirile toate sunt carne
din carnea mea/ visele îngerilor sunt aripi din visele mele
de-abia am înţeles că sunt şi ei la fel
că toţi erau domnul meu atât de curaţi/ atât de albi şi buni
erau oameni pur şi simplu
încât au putrezit cel mai uşor/ mai repede decât carnea de lepros
să se cureţe oasele lor
precum copacii de frunze căzătoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu