HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

miercuri, 24 septembrie 2014

Porţia de filozofie

Bleojditu şi Cotigă au o discuţie filozofică. 

Bleojditu: Cumetre Cotigă, ştiu că tu eşti mai dăştept, da’ mi-i ruşîne să te-ntreb...
Cotigă: Zi mă, nicio întrebare n-are moarte cît îi ceriul şi pământul, una mai mult sau mai puţîn nu-i bai.
B: Păi văz că ai muiere şi copchil de mere la şcoală şi te-ai apucat să îngraşi un porculean pentru Crăciun...da ştiu că ai cetit mult, poate mă lămureşti şi pe mine ce îi fericirea...no, că mi-i ruşîne să întreb măscării d-astea...
C: Să-ţi spun dirept Bleojditule, eu m-am gînit la treaba asta mai demult cînd am mers la şcoală la internat. Eu crez că fericirea însamnă libertate.
B: ??
C: Numa că tare puţîni îs liberi. Libertatea însamnă să stai locului.
B: Cum adică?
C: Adică să nu te mişti deloc, nici cît îi firul de pai de-a latul, că dacă mişti nu mai eşti liber.
B: Vreai să spui să stai ţapăn ca mortu în coşciug cu braţele pe chept? Păi aia nu e libertate.
C: Dirept spui. Da’ poate şi pe lumea ailaltă mai mişcă vreunii o ţîră, că noi nu putem şti. Cam atîta mă taie capul pe mine. Libertate e atunci când nu te mişti deloc.

În vreme ce Cotigă şi Bleojditu ciocnesc un păhărel de rachiu bine lămurit, în fîneaţa de după dealul mare de lîngă sat cade un elicopter şi ia foc.
B: Cumetre Cotigă, ăia taman acu s-or liberat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu