HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 26 septembrie 2014

tu în alb şi roşu

când se face că plouă şi miroase a mere cu scorţişoară îţi cânt
încetişor/ podul de piatră s-a dărâmat sau bridge over troubled water
priveşte mai adânc în ochii mei să vezi cum moare ploaia
strop după strop în apa râului
toate lacrimile sunt crime nemărturisite/ eu niciodată nu te-am omorât
când te-am chemat/ simplu ca ziua bună
eşti mai înalt decât mine cu o stea polară
eşti mai puternic cu o piatră de temelie/ chiar nu simţi
cum îţi creşte nimbul peste frunte pătat cu fragi şi zmeură
bobiţe de sânge strivite în cimitire
de fiecare dată când te strig mai tare/ şi tu creşti

peste ţipătul tău de prunc/ nicicând
nu voi înţelege cum trece timpul fără vamă între mine şi tine
eşti mereu acelaşi
un altul pe care eu îl acopăr cu o tuşă transparentă de tempera/ tu
până în pânzele albe/ până îmi las braţele să cadă şi apoi plec
desculţă în ploaia mare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu