HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 17 octombrie 2014

Ah, Mnemosine

prea obosită ca o furnică  cu picioarele întinse sub o frunză
sau cum curge nisipul de pe umerii copilului blond cu piele arămie
amintire despre scoicile de acum un an mai frumoase mai limpezi

prea obosită să mai dorm dimineaţa
mă trezesc odată cu gunoierii tovarăşii mei imaginari de suferinţă
fraţi vitregi cu pielea tăbăcită de mirosul brazilor ucişi
de cojile de portocală sau alte indulgenţe
prin scrumul ţigărilor care au ars atinse doar de două ori cu degetul
o dată când mi-am amintit ceva frumos şi încă o dată când am vrut să uit

acel ceva care se luptă cu visele mele
strigă marş eins zwei polizei şi în parc fanfara cânta
scherzando ca o violină peste pervazul toamnelor nesupuse
je me souviens/ des jours anciens/ et je pleure

5 octombrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu