HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 3 octombrie 2014

pociump

un om viu prin amintiri
mă trăgeam din sfânta treime târnavă mureş olt
întru care mi s-au împrăştiat toţi străbunii
cenuşă de fag sau de stejar   
toţi mă alungaseră în afară de oamenii tare cărunţi
şi din prea multă dragoste pentru toată firea
stăteam lipită de pământ

am rămas acasă
ca un cuib de rândunică în care suflă crivăţul
cu braţele săpate de râuri cusute pe ie 
amestecate cu sânge
în ştergarul alb din laviţa cu flori
ridicam trecutul spre cer ca pe un prunc
soarele ţipa luna scâncea stelele gângureau a mirare

plăteam dijmă un dram de uitare un dram somn 
un dram de ţie doamne sub bolta afumată
prin veacuri de lumini de ceară
eu cu umbra mea
femeie singură în ţara cu deltă
din apa mării numită neagră


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu