HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 25 noiembrie 2014

Cârnaţi şi haydn sau misterioasa lumină sub nori sau pe deasupra

Sub laserul acţionat electric compactul disc citeşte haydn stau cu picioarele încrucişate ascult clapele pianului lovite într-o altă vreme sunetele alunecă pe jugulară simt cătuşe în carne la încheietura mâinii şi muzica tot mai aproape de corp mă îmbracă într-un balonzaid cu foşnet sub ploaie. Noiembrie rece fiorul ascuns la piept singurătatea ca fierul forjat înflorit genunchii înţepeniţi grei precum uşa pivniţei de sub casa bunicilor. Şi pe cer sunt nori şi unul dintre ei străluceşte auriu în noapte şi oamenii toţi dorm liniştiţi nu am cui spune ce frumos şi trist este. O lumină aleargă la colţul blocului vecin tot dedesubtul norilor nu am cui să îi dau telefon să spun că aleargă o lumină în jurul blocului meu în timp ce ascult haydn şi cine să mă creadă. Din moment ce sunt singură nu am braţul cui să îl ating pe balcon privind comete sau stele.
Dar îmi amintesc. Cârnaţii de porc sfârâind în unsoare pe plita de fontă neagră şi şorţul bunicii cu buline albe palmele ei mari şi vocea chemându-ne la masă păpară cu cârnat şi mămăligă şi noi în jurul mesei cu coatele pe masă amestecând furculiţele în blidul cu salată de castraveţi tăiaţi subţire să vezi prin ei. E mai bine poate să uit de lumină aurie sau albastră.
Apoi totul nu va fi decât muzică fără niciun nor fără niciun gând fără niciun chip.

21 noiembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu