HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 17 noiembrie 2014

una paloma negra

nu pot spune nimic despre mine
în lumea în care doar banii contează
cearceaful îmi este din nou pătat de propria scârnă
îmi curg din nou toate secreţiile urină şi fecale şi sudoare multă
nu pot spune cât de roşii şi dureroşi îmi sunt seara ochii
fiindcă e inestetic că mă deşir din carne
în general nu mi-a plăcut niciodată să vorbesc despre mine
dar simt atât de puternic cum mi se tot întâmplă de vreo treizeci de ani
că viaţa mea e la fel că încă mai sunt
precum ciorchinii de strugure uitaţi iarna sub streşini
precum copacul înalt în curtea leagănului de copii
şi mulţumesc lui dumnezeu pentru lumina ochilor
nu ştiu de ce
e ca şi cum pe roata olarului sunt un vas cald şi moale
mă umple cerul fără voia mea
nu pot vorbi altceva decât că viaţa e frumoasă
şi credeam că poate vor înţelege
dar este mult zgomot  în colţul în care trăiesc
printre oamenii surzi care taie pădurile
frumoasele păduri 

( pentru mine porumbeii albi sunt mai degrabă asociaţi cu războiul decât cu pacea fiindcă sunt de obicei numai unul sau doi într-un stol, cred că ar fi sfârşitul lumii dacă s-ar forma numai stoluri de porumbei albi, aceasta şi fiindcă hulubul alb este asociat cu Buna Vestire)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu