HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 20 ianuarie 2015

Bluer than Blues

Ultimul dar din partea tatei a fost un CD cu B.B. King.
La o câteva zile după moartea lui, mama mi-a dăruit
unul dintre prosapele cumpărate de ea pentru pomana
de la înmormântare, aşa cum e obiceiul. Prosopul nu
era diferit de celelalte, era tot albastru. A ajuns acum
nouă ani la mine în dulap, dar nu l-am păstrat amintire,
l-am folosit. Câteodată, când merg la baie şi mă spăl
cu puţin săpun şi apă, îmi amintesc că tata spunea că
eu mă spăl ca o pisică pe vârful nasului, şi nu am grijă
de rest. Zâmbeam. Pe vremea aceea el mă tachina des
legat de fleacuri şi eu nu îmi imaginam  că toate culorile
din viaţa mea se vor fi mai albastre decât cerul de mai.

Acum câteva zile am văzut prosopul atârnând în baie şi
mi-am amintit vorbele tatei din timpul fericit petrecut
împreună. Mi-am clătit ochii de mai multe ori, m-am şters
cu prosopul albastru, în timp ce fredonam un cântec vechi
din colecţia tatei: „a little bit of soap will never wash away
my tears”. Azi e ca şi cum prosopul are propria lui voce
de soul sau blues, ca şi cum a furat o parte din amintirile
mele, zi după zi. Mi se pare ciudat are aceeaşi culoare, că
e încă proaspăt şi tânăr. Atâţia ani mi-a păstrat visele curate.
Ultimul dar din partea tatei a fost un CD cu B.B. King .

**
foto: Eu şi tata, fotografie modificată pe calculator.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu