HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 24 februarie 2015

Clonă de blog

Acest blog va continua să funcţioneze, în afară de cazul în care va fi şters de responsabilii de la blogger. Acum câteva zile mi s-a interzis accesul şi pe google şi pe yahoo. Atunci m-am gândit să transfer toate blogurile mele de pe blogger pe wordpress. Azi am primit o înştiinţare cel puţin ciudată de la Blogger prin care mi se aduce la cunoştinţă să noua lor politică...etc. etc. implică să nu existe niciun fel de poze cu nuduri pe bloguri. Ei spun că rapoartele lor indică faptul că eu aş fi folosit poze nud pe blogurile mele. Nu e adevărat, nu ştiu la ce rapoarte se referă. Nu am utilizat niciodată poze nud pe niciun blog, nu am nici în casă nici în calculator şi nici nu am privit niciodată, fiindcă am avut o educaţie austeră. În acelaşi timp blogurile mele în română sau engleză despre viaţa mea chinuită au fost mereu cu restricţie pentru cei care nu sunt adulţi, fiindcă eu consider că vorbe precum "f ... t" sau altele pe care eu nici nu le-am pronunţat vreodată şi nici nu le-am gândit eu însămi dar le-am auzit verde în faţă sau în gândul meu, nu sunt pentru urechi tinere, aşa era corect, să pun acele bloguri cu restricţie de vizionare, cum am şi făcut de la început. Totodată mai sunt pe bloguri şi povestiri despre violenţa îndurată de mine o viaţă întreagă, care de asemenea consider că nu sunt fapte pentru minţile fragede.

Ceea ce voi posta în continuare va exista pe ambele mele bloguri cu acelaşi conţinut, respectiv pe Blogger şi pe Wordpress. Găsiţi acest blog (clona lui) la adresa:

http://cristinamonicamoldoveanu3.wordpress.com

Celelalte bloguri ale mele le veţi putea găsi la următoarele linkuri

http://cristinamonicamoldoveanu4.wordpress.com   pentru haiku

http://cristinamonicamoldoveanu5.wordpress.com  pentru viaţa mea

http://cristinamonicamoldoveanu6.wordpress.com  pentru suferinţele mele zilnice, scris în limba engleză


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu