HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 10 aprilie 2015

doldrum

de exemplu când văd o lamă de cuţit
cu care trebuie să tai inima tortului
nu văd altceva decât o lamă de inox dar nu mă gândesc că e inox
nu mă gândesc la cuţitari sau la cuţitul de argint sau la tortul domnişoarei havisham
nici la faptul că torturile festive sunt dulci numai pentru dulcea pasăre a tinereţii
văd doar o lamă de cuţit şi simt cum ea pătrunde încet cu multă atenţie
fiindcă eu o controlez perfect şi calm
fără nicio înjurătură în mintea mea drept în mijlocul tortului
fără niciun flashback fără să răspund obişnuitei apostrofări la ce te gândeşti
sau replicând cu un surâs natural că nu mă gândesc la nimic
fiindcă aşa este
fereşte-te de femeia-doldrum că e mai rău ca o furtună
atât pentru lunatici cât şi pentru marinari cu picioarele pe pământ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu