HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 10 aprilie 2015

frumoasă de pică

în zori îmi aminteam melodii vechi şi stanţe uzate
cercetam depărtarea dintre stele
locurile de unde au căzut globuri din bradul de crăciun
colindele la carillon/ şlagărele patetice/ romanţele pentru reumatici
iubirea de-o iarnă picată cu ceară/ hornarul gonind cu motocicleta
pe autostrada inimilor nenorocoase
trandafirii aruncaţi într-un gest de primadonă peste clape de pian

muzica a suflat-o vântul satir de păpădii/ hoţ de licurici
aceasta e pedeapsa iubirii/ pedeapsa cerului prea înalt pentru femeia
care a ascultat zvonul din trup cioplit de vioară
iată pasărea cu aripile cuminţite până când timpul stă
vremea când mă tem să răsuflu/ când doare măiastra tăcerilor oprite în piept
împărtăşindu-se din sine
nu mai pot asculta fiindcă dumnezeu mă iubeşte prea mult
şi fiindcă zidul casei mele e însemnat cu tril de privighetoare
dimineaţa mă vor ridica gărzile care au ucis-o


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu