HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 24 noiembrie 2015

femeie dormind, desen în cretă roșie

îmi imaginez doi oameni care fac dragoste sunt din turtă dulce şi se lipesc la încheieturi paietele de ciocolată se topesc devin ca biscuiţii înmuiaţi în sirop sau ca bucăţelele de pâine uscată înmuiate de preoţi în vin sfinţit

ameţesc şi alunecă fac baie cu spumant sau cu săruri pentru a-şi veni în fire apoi iau viaţa de la capăt el îşi ascunde muşchii puternici şi venele oţelite ea îşi acoperă glezna subţire şi pielea netedă încă prea albă pe sâni

am întâlnit odată un bărbat în trecere îl vedeam ca printr-o mască de apicultor era un stup de femei în jurul lui şi el stătea cu braţele pe şolduri înfipt în pământ cu spatele la mine niciodată nu am mai privit un fund de bărbat dar nici atunci nu fusese vina mea azi amândoi am albit departe unul de altul

atunci era un iz de mugur de brad tânăr şi flori de lămâi strivite în palmă era o poftă să şed drept culcată pe pământul gol şi cald să fi fost poate vară cu ploaie multă şi poate că braţele şi picioarele îmi erau prea fragede atingeam uşor ceafa cu călcâiul dansam pe braţele fotoliului juram că nu voi fuma niciodată şi că-mi voi păstra coloana vertebrală elastică îmbătrânind credeam că voi avea nunta mea bleumarină în rochie tăiată simplu şi drept

numai în anul acela au crescut maci în câmpul de dincolo de gardul meu nu se ştie de unde picase sămânţa s-au scuturat şi înnegrit ca macii dar nu s-au prins deloc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu