HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

marți, 24 noiembrie 2015

seceta a ucis cătătorii de ape

ştiu îngerul meu erai un înger puternic şi blond care bătea în brunet
nu te speria aşa se întâmplă în lumea asta mică precum o stea cu ţepi
culoarea părului se schimbă dar năravul îngerului niciodată
eu voi muri o singură dată şi tu vei muri pentru ultima oară
ţi-am păşit cărările tale ţi-am învăţat tăcerile tale
am fost împărăteasa copil sau prinţesa din pădurea de liliac
erau frumoase de moarte toate poveştile
te-am iubit
chip de om am fost printre cei care plâng şi am vorbit cuvânt de apă
să-şi amintească omul curat de mine când va vedea
cum soarele încape în aripa unei păsări negre după legea firii
numai atunci va şti cel înţelept
mă va găsi printre sălcii şi stârci prin braţul sfântul gheorghe
sânge amestecat cu mâl
sete
cer plin de frunze care cad
mult după ce copacii nu mai sunt


(notă: referinţe poveşti -- Contesa de Segur şi Michael Ende)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu