HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

luni, 28 decembrie 2015

amintiri cu bunicul meu

De sărbători, un filmuleț făcut de mine mai demult.
În dulcele grai ardelenesc (pe lângă Cârța) bunicul meu povestește despre tradiții vechi în iernile de odinioară când ”îngheța Oltul de-un metru”, la un pahar de vin, după masă. Mama mea îi pune întrebări, el săracul avea 84 de ani și jumătate, cu doi ani și jumătate înainte să moară, filmuleț făcut de mine în septembrie 2009.



Mai jos, întru amintire, alt filmuleț făctu de mine (intervin și eu la momentele 1:29 și 1:40 din film) în care bunicu povestește despre obiceiuri și muncă, despre rude și viața în sat.
Din păcate cineva rău intenționat a intrat în calculatorul meu și a făcut unele modificări ( nu sunt 100% sigură, dar așa se pare că este), așa cum pățesc eu mereu....de data aceasta au modificat viteza filmului și mama cu bunicu parcă se ceartă. În realitate bunicu era un povestitor așezat, lent, cu adevărat ”ardelenește”. Mama e o persoană repezită aproape întotdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu