HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

miercuri, 30 martie 2016

Vietăți în cartea mea de poezii

O succintă analiză a vietăților prezente în cartea mea „Cântece pe sub ușă”.


menajeria mea : albine, furnici, mânz, lup, oaie, tigru, panteră, porumbel, lebede, cal, cal de mare, pescăruși, păsări albe, fluture, capre, bivoli, porci, orătănii, pește, vultur, câine, pisică, girafe, vrăbii, balenă, viermi, șobolani, corb, șoarece, privighetoare, pasărea paradisului, gâște, berze, microbi , melci, șarpe, țestoasă, scoică, armăsari sălbatici -- toate sunt prezente în cărticica mea de poezii

ierbarul și copacii mei : pomi, mure sălbatice, agrișe, coacăze, portocală, păpădii, ceapă, mere, magnolii, porumb, iasomie, brad, nucă, crini, cireșe amare, cireș, vișin, cartofi, lămâiță, orhidee, orez, buruieni, meri, narcise, petunii, margarete, copaci, măcriș sălbatic, garoafe, roșcove, floare, holda, spice, iarbă, rozmarin, clopoței violet, izmă sălbatică, porumbar, papură, stejar, maci, lubeniță, scorțișoară, busuioc, fasole, peri, castan, salcâm, zmeura sălbatică, frunze, corcoduși, platan, trandafir, smicele, tutun, fag, tămâioasă, floarea-soarelui, cicoare, vițe, brândușe, răchită, -- toate prezente în cărticica mea de poezii

din punct de vedere al orientării discursului poetic -- o treime din poeziile mele sunt scrise la persoana  a III-a singular sau plural, persoana a II-a singular sau plural sau persoana I plural și 2 treimi la persoana I singular (cu variații uneori). Mie nu prea îmi plac poeții care scriu tot timpul numai cu mi-am, am, mă, eu, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu