HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 1 aprilie 2016

povestea lungă, misterioasă și tristă a strămoșilor mei

Știu, am fost un om respins de societate. De ce , nu știu. Dar nu am fost nebună și ce veți citi în povestea următoare (în engleză) este purul adevăr. Deși toate indiciile conduc spre al II-lea Război Mondial, este evident că eu am fost un copil bun, normal și inteligent și nu am avut nicio legătură cu aceste fapte și ele nu pot fi motivul excluderii mele din societate. Scuze că postez și pe blogul meu de poezii acest text cu valoare documentară și de memorii, poate mai puțin reușit literar. În plus, tatăl meu cel puțin, nu era aproape cert tatăl meu biologic. 68 de poze vechi plus un slideshow.

https://cristinamonicamoldoveanu6.wordpress.com/2015/11/15/old-family-history-very-long-story/


Și mai jos povestea în engleză a strămoșilor dinspre mamă, în care fratele bunicii fusese erou căzut în al II-lea Război Mondial, de care tata părea mândru...

https://www.goodreads.com/author_blog_posts/9802597-village-history

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu