HONI SOIT QUI MAL Y PENSE

CÂTEVA VIDEO CU MINE

vineri, 1 iulie 2016

cântec pentru pietre

am văzut tot ce puteau ochii mei vedea am auzit tot ce puteau urechile mele auzi
am stat și am gândit fără cuvinte - e simplu să vezi cu ochii minții
culori și forme pe care le-ai mai văzut
ești doar o memorie fotografică fină
e simplu să auzi cu urechea minții cântece pe care le-ai mai ascultat
ești doar un instrument pe mai multe octave
poți chiar să scrii în gând noi cântece și să pictezi o altă lume,
după chipul și asemănarea tinereții tale deci nimic nou sub soare
căci unul e Dumnezeu: te lasă să îmbătrânești de viu simț după simț
până la scânteia din tine ca asfințitul peste zăpezi

mai e ceva timp
o dimensiune filozofică grea
mai e evlavia să fii viu în umbra unei uși înalte
dată la perete


1 iulie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu